פרק 1 - הקדמה וצעדים ראשונים
פרק 2 - משתנים ואופרטורים
פרק 3 - מרחב הזיכרון בפייתון
פרק 4 - תנאים
פרק 5 - מחרוזות
פרק 6 - רשימות
פרק 7 - לולאות
פרק 8 - מילון
פרק 9 - פונקציות
פרק 10 - סיבוכיות
פרק 11 - רקורסיה
פרק 12 - קבצים
פרק 13 - מיון וחיפוש
פרק 14 - תרגילים ברמת מבחן
פרק 15 - בונוס - טיפים וטריקים בפייתון, נושאים שונים בהנדסת תוכנה
▼
נושא זה ניתן כהעשרה לקןרס והוא אינו חלק מהחומר למבחן או הסילבוס.
פרק 16 - תכנות מונחה עצמים OOP - מחלקות ואובייקטים - לא פעיל