צפה בסרטונים לדוגמה

רשימת סרטונים

  • קונסטרקטורים ודיסטרקטורים
    • 06ב- צורות שונות של קסטינג
    • 06א- המרה אוטומטית
    • 05ב- move ctor
    • 05א- זיהוי RValue ו- LValue
    • 04ה- חסימת הקופי קונסטרקטור
    • 04ד- מתי עוברים בקופי קונסטרקטור
    • 04ג- מימוש תקין לקופי קונסטרקטור
    • 04ב- מתי צריך לממש קופי קונסטרקטור
    • 04א- מהו קופי קונסטרקטור
    • 03ב- שימושי הדיסטרקטור
    • 03א- מהו דיסטרקטור
    • 02ט- מתי להגדיר מערך מצביעי אובייקטים
    • 02ח- יצירת מערך אובייקטים
    • 02ז- מתי נרצה בנאי ללא פרמטרים
    • 02ו- אתחול שדות האובייקט במחלקה
    • 02ה- שימוש בערכי default בקונסטרקטור
    • 02ד- הקונסטרקטור המתקבל במתנה
    • 02ג- ctor delegation
    • 02ב- העמסת קונסטרקטורים
    • 02- מהו קונסטרקטור ואיך כותבים אותו
    • 01- פתיחה
    • 04ד-המשך - אופטימיזציות הקומפיילר באמצעות copy elision
    • 06ב המשך- צורות נוספות להמרה עם copy elision
    • 05ד- stdmove
    • 05ה- מימוש move ctor ללא מימוש copy ctor
    • 08- סיכום
    • 07- explicit ctor
    • 06ד- קסטינג אוטומטי מוגבל במספר הקפיצות
    • 06ג- forced casting יכול לקבל פרמטר יחיד